کد خبر : 14610
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آذر 1398 - 5:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حجتی در کارنامه خود خدمات سرافرازانه ای دارد بسته هستند

حجتی در کارنامه خود خدمات سرافرازانه ای دارد

حجتی در کارنامه خود خدمات سرافرازانه ای دارد

«حسینعلی امیری» در آیین نکوداشت و تجلیل از خدمات محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی که در محل این وزارتخانه برگزار شد افزود: حجتی علاوه بر مشخصات شناسنامه ای خود، مشخصات غیر شناسنامه‌ای دارد که بر اساس اصول انسانی و اسلامی قابل توصیف است. امیری با بیان اینکه حجتی به حق برای مدیران عصر ما یک



«حسینعلی امیری» در آیین نکوداشت و تجلیل از خدمات محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی که در محل این وزارتخانه برگزار شد افزود: حجتی علاوه بر مشخصات شناسنامه ای خود، مشخصات غیر شناسنامه‌ای دارد که بر اساس اصول انسانی و اسلامی قابل توصیف است.

امیری با بیان اینکه حجتی به حق برای مدیران عصر ما یک حجت است اظهارداشت: در دو دهه ای که  از وی شناخت دارم متوجه شدم که اهل ریا و نفاق نبودند و یک انسان وظیفه شناس و تکلیف گرا هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: در جلسه ای که در حضور رهبر معظم انقلاب بودیم وی به رئیس‌جمهوری و با اشاره به آقای حجتی فرمودند من به ایشان خیلی علاقه دارم.

وی با اشاره به اینکه حجتی معتقد به اصول و اعتقاداتی است گفت: حجتی در این ۴۱ سال نظام جمهوری اسلامی با آن زندگی کرده که این اصول، باورهای دینی، اعتقادی و اصول اسلامی و انسانی و قانونی است.

امیری در رابطه با نحوه پذیرش استعفای  حجتی توسط رئیس جمهوری افزود: ما رئیس جمهوری را در داخل هواپیما در راه سفر به سمنان قانع کردیم که با استعفای وی موافقت کنند، روحانی گفت نبود حجتی در دولت یک ضایعه بزرگ و یک خسارت برای بخش کشاورزی است.

آیین نکوداشت و تجلیل از خدمات «محمود حجتی» وزیر پیشین جهاد کشاورزی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، بیژن زنگنه وزیر نفت و شماری از اعضای کابینه دوازدهم در سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد که محمود حجتی و خانم حمیدی همسرش مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین ۱۵۶نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه ای رضایت خود را از عملکرد محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی در حوزه های مختلف کشاورزی اعلام کردند و برای وی موفقیت درمسوولیت های آتی را خواستار شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php