کد خبر : 23292
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 - 9:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای توصیه به اینتر: کاوانی و تیمو ورنر را بخرید :: تبریز جوان بسته هستند

توصیه به اینتر: کاوانی و تیمو ورنر را بخرید :: تبریز جوان

توصیه به اینتر: کاوانی و تیمو ورنر را بخرید :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۸۵۸۶۳/۵۰ زمان: ۰۹:۲۰   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ بازدید: ۴۰ رئیس کمپانی پیرلی، اسپانسر پیراهن باشگاه اینترمیلان از این باشگاه ایتالیایی خواست در فصل نقل و انتقالات به دنبال مهره‌های بزرگ بوده و به خصوص تیمو ورنر و ادینسون کاوانی را جذب کند. به گزارش “تبریز جوان”، رئیس کمپانی



کد خبر: ۱۶۸۵۸۶۳/۵۰

زمان: ۰۹:۲۰  
۱۳۹۹/۰۳/۰۶

بازدید: ۴۰



رئیس کمپانی پیرلی، اسپانسر پیراهن باشگاه اینترمیلان از این باشگاه ایتالیایی خواست در فصل نقل و انتقالات به دنبال مهره‌های بزرگ بوده و به خصوص تیمو ورنر و ادینسون کاوانی را جذب کند.

به گزارش “تبریز جوان”، رئیس کمپانی پیرلی، اسپانسر پیراهن باشگاه اینترمیلان که مهمترین حامی مالی این باشگاه ایتالیایی به حساب می‌‌آید و سالها است  با اینتر همکاری دارد از مدیریت این باشگاه خواست در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب ستاره‌های بزرگ باشد. رئیس پیرلی به مدیریت اینتر توصیه کرد تیمو ورنر ستاره لایپزیش و ادینسون کاوانی ستاره پاری سن ژرمن را جذب کند.

 

ترونچتی، مدیر اجرایی ارشد پیرلی می‌گوید اینتر در صورتیکه امسال تابستان مجبور به واگذاری لائوتارو مارتینز مهاجم خود باشد باید به جای او تیمو ورنر و کاوانی را جذب کند.

 

 

رئیس کمپانی پیرلی در این باره گفت:” کاوانی بازیکنی استثنایی است و من امیدوارم او در اینتر هم بتواند بدرخشد. در سر ی آ بازیکنان بزرگ دیگری هم هستند که ثابت می‌کنند سن و سال برایشان محدودیت نیست. مهمترین و بزرگترین این بازیکنان کریستیانو رونالدو است. من مطمئنم کاوانی می‌تواند انتخاب خوبی باشد”.

 

 

ترونچتی در ادامه صحبتهایش گفت:” شکی نیست که فروش لائوتارو تلخ خواهد بود ولی اینتر با حضور کاوانی و تیمو ورنر، از اینتری که لائوتارو و ایکاردی را در اختیار داشت قوی‌تر خواهد بود. به خصوص اگر کریستین اریکسن مثل روزهای اوجش در تاتنهام آماده شود و بدرخشد”.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php