کد خبر : 19695
تاریخ انتشار : جمعه 23 اسفند 1398 - 0:52
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تعطیلی تمرین چلسی از ترس ویروس کرونا :: تبریز جوان بسته هستند

تعطیلی تمرین چلسی از ترس ویروس کرونا :: تبریز جوان

تعطیلی تمرین چلسی از ترس ویروس کرونا :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۷۳۶۶۳/۵۲ زمان: ۰۰:۳۲   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ بازدید: ۷۰۳ تمرین امروز تیم فوتبال چلسی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بوده است. به گزارش “تبریز جوان”، چلسی در ابتدای با نتیجه پرگل ۴-۰ شکست داد. بعد از این بازی اما ورزشگاه استمفوردبریج به دلیل بزرگترین مشکل حال حاضر



کد خبر: ۱۶۷۳۶۶۳/۵۲

زمان: ۰۰:۳۲  
۱۳۹۸/۱۲/۲۳

بازدید: ۷۰۳



تمرین امروز تیم فوتبال چلسی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بوده است.

به گزارش “تبریز جوان”، چلسی در ابتدای با نتیجه پرگل ۴-۰ شکست داد. بعد از این بازی اما ورزشگاه استمفوردبریج به دلیل بزرگترین مشکل حال حاضر دنیا یعنی ویروس کرونا به شدت ضد عفونی شد. همچنین خبرگزاری گل در گزارش مدعی شده که بازیکنان چلسی تست کرونا داده‌اند.

 

قرار است فرانک لمپارد و تیمش از روز جمعه به تمرینات برگردند تا کارهای معمول قبل از بازی خود برابر استون ویلا مثل کنفرانس مطبوعاتی و مصاحبه های رسانه ای را انجام دهند.

 

 

 

 

در حال حاضر ۵۹۰ مورد مبتلا به کرونا در کشور انگلیس وجود دارد. در حالی که آمار مرگ و میر جهانی به خاطر ابتلا به این ویروس به طور متوسط روزانه ۱۰ نفر است. اگرچه به نظر نمی رسد که هیچ کدام از بازیکنان چلسی علائم ویروس کرونا را داشته باشند اما این باشگاه تمام پیشگیری های لازم را انجام می دهد و تمرین امروز این تیم نیز از ترس کرونا لغو شد.

 

از طرف دیگر صحبت های برندان راجرز در کنفرانس مطبوعاتی امروز مبنی بر اینکه چند بازیکن لستر سیتی مشکوک به ویروس کرونا هستند، نگرانی زیادی را برای تیم‌های حاضر در لیگ برتر به وجود آورده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php