کد خبر : 26342
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 تیر 1399 - 8:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز با ورود پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌شرقی بسته هستند

تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز با ورود پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌شرقی

تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز با ورود پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌شرقی

به گزارش تبریز جوان، احمد حمزه‌زاده  با محمد‌حسن پاشا رئیس پلیس امنیت عمومی و مرتضی قربانی رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان دیدار و گفت‌و‌گو کرد. حمزه‌زاده محور مسائل مطرح شده در این جلسه را در راستای تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز عنوان کرد و گفت: در این جلسه ساز و کارها و


به گزارش تبریز جوان، احمد حمزه‌زاده  با محمد‌حسن پاشا رئیس پلیس امنیت عمومی و مرتضی قربانی رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

حمزه‌زاده محور مسائل مطرح شده در این جلسه را در راستای تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز عنوان کرد و گفت: در این جلسه ساز و کارها و نحوه برخورد مؤثر با تورهایی که به ‌صورت غیرمجاز اقدام به برگزاری سفرهای یک‌روزه و چندروزه می‌کنند، مورد بررسی قرار گرفت.

وی بر تشدید برخورد با افراد متخلف تأکید کرد و  افزود: با توجه به اینکه فعالیت تورهای غیرمجاز در روند فعالیت تورهای قانونی که تحت نظارت آژانس‌های مسافرتی هستند نیز تأثیر منفی گذاشته است، از این‌رو بر‌اساس تصمیمات اتخاذ شده، با هماهنگ پلیس امنیت عمومی استان برخورد با تورهای خاطی تشدید خواهد یافت.

حمزه‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه میراث‌فرهنگی استان متولی اصلی صدور مجوز برگزاری تورهای گردشگری است، از این‌رو سایر دستگاه‌ها از صدور هرگونه مجوز موازی در این زمینه خودداری کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س

 




Source link

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php