کد خبر : 24964
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1399 - 22:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تاکید دوباره ساری: رونالدو از نظر بدنی آماده نیست :: تبریز جوان بسته هستند

تاکید دوباره ساری: رونالدو از نظر بدنی آماده نیست :: تبریز جوان

تاکید دوباره ساری: رونالدو از نظر بدنی آماده نیست :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۹۰۹۸۲/۵۲ زمان: ۲۱:۴۶   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ بازدید: ۱,۲۵۸ مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس یک بار دیگر تاکید کرد که کریستیانو رونالدو از نظر بدنی آمادگی صد درصدی ندارد. به گزارش “تبریز جوان”، چند روز پیش بود که یوونتوس در چهار چوب مسابقه فینال رقابت های کوپا ایتالیا و در



کد خبر: ۱۶۹۰۹۸۲/۵۲

زمان: ۲۱:۴۶  
۱۳۹۹/۰۴/۰۱

بازدید: ۱,۲۵۸



مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس یک بار دیگر تاکید کرد که کریستیانو رونالدو از نظر بدنی آمادگی صد درصدی ندارد.

به گزارش “تبریز جوان”، چند روز پیش بود که یوونتوس در چهار چوب مسابقه فینال رقابت های کوپا ایتالیا و در ورزشگاه المپیکو رم به مصاف ناپولی رفت که این بازی بعد از تساوی بدون گل در وقت های معمول به ضربات پنالتی کشیده شد؛ با این حال دو پنالتی بیانکونری توسط پائولو دیبالا و دنیلو از دست رفت تا قهرمانی به شاگردان جنارو گتوزو برسد.

 

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس یعنی کریستیانو رونالدو اما در بازی دیشب نتوانست عملکرد چندان خوبی را از خود ارائه دهد. رونالدو در تقابل با ناپولی تنها یک شوت داخل چارچوب داشت و حتی مائوریتزیو ساری بعد از بازی اعلام کرد که این بازیکن از نظر بدنی کاملاً آماده نیست.

 

 

 

 

سرمربی یوونتوس حالا یک بار دیگر ادعای چند روز گذشته خود را تکرار کرده است. ساری درباره رونالدو گفت: ” ما قبل از بازی های کوپا ایتالیا با میلان و ناپولی و بار دیگر دیروز با هم صحبت کردیم. او در دوران بازی خود کمی دور از دروازه و با فاصله از مهاجم نوک بازی کرده و توانسته ۷۰۰ گل به ثمر برساند، بنابراین عجیب نیست که ترجیح او این موضوع باشد.

 

من دیروز با رونالدو، برای مدت زمان زیادی صحبت کردم و امیدوارم که از فردا و حداکثر در یک هفته، او دوباره به بازیکن فوق العاده ای تبدیل که ما می شناسیم. با این حال او فعلا از نظر جسمی در بهترین در بهترین فرم خود قرار ندارد. “

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php