کد خبر : 7299
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 شهریور 1398 - 18:36
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بستری ۴۱ هزار نفر در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بسته هستند

بستری ۴۱ هزار نفر در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز

بستری ۴۱ هزار نفر در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز

محمد علیزاده در گفت‌وگو با تبریز جوان اظهار داشت: با توجه به اینکه این مرکز ، آموزشی و درمانی و مرکز جنرال شمالغرب کشور است از این رو تعداد مراجعین به این مرکز رو به افزایش بوده و همکاران بخش درمان همواره سعی در اترتقاء سطح کیفی خدمات درمانی داشسته و یکی از الویتهای اصلی


محمد علیزاده در گفت‌وگو با تبریز جوان اظهار داشت: با توجه به اینکه این مرکز ، آموزشی و درمانی و مرکز جنرال شمالغرب کشور است از این رو تعداد مراجعین به این مرکز رو به افزایش بوده و همکاران بخش درمان همواره سعی در اترتقاء سطح کیفی خدمات درمانی داشسته و یکی از الویتهای اصلی این مرکز نیز رضایتمندی مراجعین است. 

علیزاده افزود: روزانه به طور متوسط بالغ بر ۸۰ عمل جراحی در این مرکز به صورت شبانه روزی انجام می شود در یکسال گذشته بیش از ۲۶هزار و ۲۰۰ مورد عمل جراحی در این مرکز درحال انجام شده است. 
رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز،ادامه داد: علاوه بر بیماران بستری در بخش ها نزدیک به یک صد و ۱۲ هزار نفر نیز در بخش اورژانس این مرکز پذیرش و خدمات درمانی تشخیصی دریافت کرده‌اند.
 
۳۳ هزار نفر پذیرش دیالیز 

 علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: وجود درمانگاههای تخصصی و فوق تخصصی در این مرکز افزایش مراجعین به درمان را موجب شده و این مرکز با دارا بودن ۳۳ درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بالغ بر یک صد و ۱۶ هزارو ۵۰۰ نفر را در تخصص های مختلف پذیرش کرده است. 

وی با اشاره به افزایش وتوسعه خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی در این مرکز گفت: تعداد ۷۵ هزارو۶۰۰ نفر رادیولوژی، ۱۰۵ هزار نفر سونوگرافی، ۸۶ هزار نفر سی تی اسکن،۱۶ هزار نفر پاتولوژی و ۱۰ هزار و ۳۰۰ نفر در بخش ام آر آی پذیرش و خدمات درمانی دریافت کرده اند. 
 
میانگین بیش از ۹۰ درصدی اشغال تخت  
 
رئیس مرکز اموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز افزود: بر اساس آماری که همکاران واحد آمار در یک سال گذشته ثبت کرده‌اند میانگین درصد اشغال تخت بیش از ۹۰ درصد می باشد و این یعنی اینکه در بعضی از زمان‌ها درصد اشغال تخت بیش از صد درصد نیز می باشد و به ناچار در بعضی از اوقات پذیرش بیماران دچار مشکل می‌شود. 

وی با تاکید برضرورت دیالیز و افزایش بیماران دیالیزی و کنترل فشار خون و بیماری های کلیوی  گفت: این مرکز با دارا بودن بیش از ۱۲۲ تخت پیشرفته دستگاه دیالیز به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین مرکز دیالیز شمالغرب کشور بوده و در یک سال گذشته بالغ بر ۳۳ هزار نفر در این مرکز از خدمات دیالیزی رایگان بهره‌مند شده‌اند. 

مرکزآموزشی ودرمانی امام رضا (ع) تبریز با ۸۰۰ تخت مصوب و بخش‌هایی همچون استروک، آی سی یو های تخصصی و بخش‌های تخصصی بستری به عنوان بزرگ‌ترین مرکز درمانی جنرال شمال‌غرب کشور در سال ۸۴ به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php