کد خبر : 25705
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1399 - 20:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بارسلونا شانس چندانی برای خرید لائوتارو ندارد :: تبریز جوان بسته هستند

بارسلونا شانس چندانی برای خرید لائوتارو ندارد :: تبریز جوان

بارسلونا شانس چندانی برای خرید لائوتارو ندارد :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۹۲۹۶۴/۴۲ زمان: ۱۸:۰۰   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ بازدید: ۲,۱۶۹ لائوتارو مارتینز، مهاجم ۲۲ ساله و آرژانتینی اینتر احتمالا در این تیم ماندنی خواهد شد. به گزارش “تبریز جوان”، بارسلونا مدت هاست برای خرید خرید لائوتارو مارتینز اقدام کرده و مذاکرات مدیران این تیم با باشگاه اینتر آغاز شده



کد خبر: ۱۶۹۲۹۶۴/۴۲

زمان: ۱۸:۰۰  
۱۳۹۹/۰۴/۱۰

بازدید: ۲,۱۶۹



لائوتارو مارتینز، مهاجم ۲۲ ساله و آرژانتینی اینتر احتمالا در این تیم ماندنی خواهد شد.

به گزارش “تبریز جوان”، بارسلونا مدت هاست برای خرید خرید لائوتارو مارتینز اقدام کرده و مذاکرات مدیران این تیم با باشگاه اینتر آغاز شده است. اما مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا مانع بزرگی سر راه بارسلونا محسوب می شود و در حال حاضر شرایط به گونه ای است که احتمالا لائوتارو مارتینز در فصل بعد نیز برای اینتر به میدان خواهد رفت.

 

 

امروز گاتزتا در گزارشی مدعی شد اینتر به جز حالت پرداخت بند ۱۱۱ میلیون یورویی قرارداد این بازیکن حاضر به فروش لائوتارو مارتینز به بارسا نخواهد شد و همه چیز به سوی ماندن لائوتارو در اینتر پیش می رود. بارسلونا فرصت زیادی ندارد و هفته آینده مدت زمان فعال سازی بند فسخ مهاجم نراتزوری  به پایان می رسد. مدیران بارسلونا طی مذاکرات اخیر نتیجه موفقی نگرفته اند و هنوز نتوانسته اند به پرداخت این رقم و خواسته اینتر نزدیک شود.

 

اینتر پس از پایان مهلت پرداخت بند در هفته آتی، پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد بیشتر را به لائوتارو ارائه خواهد کرد و امیدوار به توافق با این بازیکن است. بدین ترتیب حداقل در تابستان فعلی بعید است بارسلونا شانس چندانی برای خرید لائوتارو مارتینز داشه باشد و او احتملا فصل بعد نیز لباس اینتر را بر تن خواهد کرد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php