کد خبر : 24975
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1399 - 1:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اولین بدشانسی لیورپول در شروع مجدد لیگ برتر(عکس) :: تبریز جوان بسته هستند

اولین بدشانسی لیورپول در شروع مجدد لیگ برتر(عکس) :: تبریز جوان

اولین بدشانسی لیورپول در شروع مجدد لیگ برتر(عکس) :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۹۰۹۹۵/۵۲ زمان: ۲۳:۲۷   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ بازدید: ۱۰,۶۲۳ جیمز میلنر، ستاره انگلیسی لیورپول در نیمه اول بازی این تیم مقابل اورتون دچار مصدومیت شد و جای خود را به جو گومز داد. به گزارش “تبریز جوان”، صدرنشین بلامنازع رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از دقایقی پیش و در حساس



کد خبر: ۱۶۹۰۹۹۵/۵۲

زمان: ۲۳:۲۷  
۱۳۹۹/۰۴/۰۱

بازدید: ۱۰,۶۲۳



جیمز میلنر، ستاره انگلیسی لیورپول در نیمه اول بازی این تیم مقابل اورتون دچار مصدومیت شد و جای خود را به جو گومز داد.

به گزارش “تبریز جوان”، صدرنشین بلامنازع رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از دقایقی پیش و در حساس ترین بازی این هفته رقابت ها رو در روی تیم همشهری خود یعنی اورتون قرار گرفته که این بازی تا پایان نیمه اول با تساوی بدون گل دنبال می شود.

 

شاگردان یورگن کلوپ که در حال حاضر با فاصله ۲۲ امتیازی نسبت به تیم دوم جدول یعنی منچستر سیتی در صدر قرار گرفته اند، تنها به کسب دو پیروزی دیگر برای مسجل کردن قهرمانی خود نیاز دارند.

 

در صورت قطعی شدن قهرمانی لیورپول طی هفته های آینده، کلوپ می‌تواند در ادامه فصل از بازیکنانی استفاده کند که کمتر به آنها فرصت بازی داده شده است؛ موضوعی که به بازیکنان اصلی اجازه می دهد فرصت بیشتری برای استراحت داشته باشند.

 

با این حال در اواخر نیمه اول دیدار مقابل اورتون، اتفاق تلخی برای یورگن کلوپ و تیمش رخ داد. ستاره باتجربه لیورپول یعنی جیمز میلنر در دقیقه ۴۲ دچار مصدومیت شد و جای خود را به جو گومز داد؛ همچنین به نظر می رسد که ستاره انگلیسی لیورپول از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شده اما با این حال باید منتظر گزارش های بعد از آن بازی برای مشخص شدن تبریز جوان مصدومیت این بازیکن مان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php