کد خبر : 50502
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1400 - 21:56
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اوج بی‌برنامگی در تبریز/ قطعی ۶ ساعته و در چند نوبت برق در تبریز و سکوت مسئولان بسته هستند

اوج بی‌برنامگی در تبریز/ قطعی ۶ ساعته و در چند نوبت برق در تبریز و سکوت مسئولان

اوج بی‌برنامگی در تبریز/ قطعی ۶ ساعته و در چند نوبت برق در تبریز و سکوت مسئولان

به گزارش تبریز جوان تبریز، امروز، برق بخش‌هایی مرکزی تبریز  از جمله خیابان طالقانی ۶ ساعت قطع شد و در بیشتر مناطق تبریز این قطعی در یک روز چند نوبت انجام شد. بیشتر این قطعی برق بدون برنامه بوده و هیچ مسئولی نیز در این باره اظهار نظر نکرده است. بی‌برقی روی اعصاب مردم! قطعی


به گزارش تبریز جوان تبریز، امروز، برق بخش‌هایی مرکزی تبریز  از جمله خیابان طالقانی ۶ ساعت قطع شد و در بیشتر مناطق تبریز این قطعی در یک روز چند نوبت انجام شد.

بیشتر این قطعی برق بدون برنامه بوده و هیچ مسئولی نیز در این باره اظهار نظر نکرده است.

بی‌برقی روی اعصاب مردم!

قطعی برق هر روز بی‌برنامه‌تر و طولانی‌تر می‌شود. در جدول زمان‌بندی، قطعی برای هر منطقه دو ساعت است در حالی که در برخی مناطق به بیش از ۳ ساعت و در چند نوبت در یک روز و بدون برنامه نیز می‌رسد!

امروز در اکثر نقاط تبریز شهروندان شاهد قطعی چهار ساعته و حتی بیشتر برق بودند! برخی شهروندان اعلام کرده‌اند که به مدت چندین ساعت پی‌درپی برق نداشته‌اند. برخی نیز می‌گویند که در دو یا سه نوبت برق آنها به مدت دو ساعت قطع شده است. 

بی‌برنامگی شرکت توزیع برق در قطعی‌ها در کنار گرمای هوا، باعث افزایش سردرگمی‌ها و کلافگی‌های مردم و اصناف شده و مشکلات بسیاری را برای شهروندان به همراه داشته است.

سوختن وسایل برقی منزل، خاموش شدن دستگاه اکسیژن بیماران تنفسی و یا حتی گیر افتادن در آسانسور تنها بخشی از این مشکلات است.

محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در ۱۷ تیر در جلسه بررسی مشکلات آب و برق استان با تأکید بر این‌که قطعی برق باید براساس برنامه دقیق و مشخص با اعلام قبلی انجام شود، گفت: برق مشترکان خانگی بیشتر از دو ساعت قطع نشود.

البته در این میان جناب حسن روحانی رئیس جمهور سابق نکته‌ای را نیز متذکر می‌شود و آن هم اینکه ایشان نمونه‌هایی از قطعی‌های یهویی ۲۴ ساعته برق را در کشورهای اروپایی سراغ دارند و به همین دلیل به نظر می‌رسد مشترکان برق وطنی از قطعی‌های چند ساعته و آن هم چند بار در طول شبانه‌روز نباید چندان گله‌مند شوند.

انتهای پیام/۶۰۰۲۴


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php