کد خبر : 14480
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آذر 1398 - 16:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای امنیت پایدار امروز کشور مرهون وحدت همه ادیان است بسته هستند

امنیت پایدار امروز کشور مرهون وحدت همه ادیان است

امنیت پایدار امروز کشور مرهون وحدت همه ادیان است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد ارتش، در آستانه میلاد باسعادت حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی، مراسم تجلیل از حماسه آفرینی‌های شهیدان گرانقدر ادیان توحیدی و نثار گل به مزار پاک یکصد تن از شهدای اقلیت‌های دینی با حضور تعدادی از مسئولان کشوری و لشکری روز دوشنبه در آرامستان ارامنه تهران برگزار شد. در



به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد ارتش، در آستانه میلاد باسعادت حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی، مراسم تجلیل از حماسه آفرینی‌های شهیدان گرانقدر ادیان توحیدی و نثار گل به مزار پاک یکصد تن از شهدای اقلیت‌های دینی با حضور تعدادی از مسئولان کشوری و لشکری روز دوشنبه در آرامستان ارامنه تهران برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سعید نصیرالاسلامی معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت اتحاد میان پیروان ادیان الهی در حفظ تمامیت ارضی کشور بر اهمیت انعکاس این اتحاد در عرصه بین‌المللی تاکید کرد.

وی افزود: تقدیم صدها شهید از اقلیت‌های دینی کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان داد که نه تنها این عزیزان هیچ فاصله‌ای با برادران مسلمان خود در دفاع از کشور و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی احساس نمی‌کنند بلکه در حوزه دفاع از تمامیت ارضی کشور نیز حضوری پرشور و انقلابی داشتند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش تکریم امروز شهدای ادیان توحیدی را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل بعد خواند و عنوان کرد: یکی از اساسی‌ترین مقوله‌های حفظ و بقای انقلاب اسلامی انتقال فرهنگ انقلاب و انقلابی‌گری به نسل بعد است و اگر برنامه‌های تکریم خانواده‌ها، حضور در مزار شهدا، بزرگداشت‌ها و… اتفاق نیفتد با گذر زمان تفکرات انقلابی‌گری آرام آرام رنگ باخته و از انقلاب پوسته‌ای بیشتر باقی نمی ماند و با کمترین فشار از بین خواهد رفت.

نصیرالاسلامی با استناد به آیه ۴۰ سوره حج تصریح کرد: این آیه شریفه بیانگر تشریع حکم جهاد و دفاع در مقابل دشمن، حفظ معابد و نمادهای دینی با مقاومت، ایثار، شهادت و نصرت الهی نسبت به کسی که دین خدا را یاری می کند؛ است.

همگرایی و وحدت میان ادیان موجب اقتدار روزافزون کشور است

وی امنیت پایدار امروز کشور را مرهون وحدت و یکپارچگی همه ادیان و فرقه های دینی در دوران دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: ادیان توحیدی امروز هم در جنگ نرم و هجمه همه جانبه دشمن همچون زمان جنگ تحمیلی، جانانه ایستاده اند و مقاومت می کنند.
نصیرالاسلامی همگرایی و وحدت بین همه ادیان و فرق را موجب اقتدار روزافزون کشور دانست و خاطرنشان کرد: آمار شهدای ادیان توحیدی بیانگر بصیرت، مقاومت و وحدت مثال زدنی آنان با سایر مردم ایران در دوران دفاع مقدس است.

معاون فرهنگی ستاد ارتش گفت: تجمع امروز شما در قطعه شهدای ادیان توحیدی یعنی اینکه انقلاب اسلامی همچنان زنده است و دشمنان بدانند که در اُم‌القرای کشورهای اسلامی، ادیان توحیدی در کنار سایر مسلمانان با آگاهی، بصیرت، دشمن‌شناسی و با تأسی از مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی را با سربلندی به انقلاب جهانی امام عصر (عج) متصل خواهند کرد و ان‌شاءالله با پیروان ادیان توحیدی در کنار حضرت عیسی مسیح (ع) پشت سر امام زمان (عج) اقامه نماز خواهند کرد.

مراسم ادای احترام و نثارگل به مزار یکصد تن از شهدای ارامنه با حضور امیر سرتیپ دوم فولادی، رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و تعدادی از فرماندهان و مسئولان کشوری و لشکری و نماینده اقلیت‌های مذهبی در مجلس شورای اسلامی و یگان تشریفات فرماندهی دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php