کد خبر : 8354
تاریخ انتشار : جمعه 29 شهریور 1398 - 9:50
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای امری: آرسنال بر یک تیم قوی و تهاجمی پیروز شد :: تبریز جوان بسته هستند

امری: آرسنال بر یک تیم قوی و تهاجمی پیروز شد :: تبریز جوان

امری: آرسنال بر یک تیم قوی و تهاجمی پیروز شد :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۳۷۷۸۵/۵۰ زمان: ۰۹:۱۸   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ بازدید: ۸۴۰ اونای امری، سرمربی آرسنال بعد از پیروزی ۳-۰ تیمش مقابل آینتراخت فرانکفورت در لیگ اروپا از بازیکنانش و به خصوص بوکایو ساکا و جو ویلکاک به خاطر درخشش در این بازی تمجید کرد. به گزارش “تبریز جوان”، آرسنال درحالیکه




کد خبر: ۱۶۳۷۷۸۵/۵۰

زمان: ۰۹:۱۸  
۱۳۹۸/۰۶/۲۹

بازدید: ۸۴۰



اونای امری، سرمربی آرسنال بعد از پیروزی ۳-۰ تیمش مقابل آینتراخت فرانکفورت در لیگ اروپا از بازیکنانش و به خصوص بوکایو ساکا و جو ویلکاک به خاطر درخشش در این بازی تمجید کرد.

به گزارش “تبریز جوان”، آرسنال درحالیکه در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ اروپا در آلمان به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفته بود موفق شد با نتیجه ۳-۰ بر حریف خود پیروز شده و یک پیروزی مهم بدست بیاورد. اونای امری، سرمربی توپچی‌ها بعد از بازی به ستایش از عملکرد بازیکنانش در این بازی و به خصوص بوکایو ساکا و جو ویلکاک پرداخت که دو گل اول آرسنال را وارد دروازه حریف کردند. ساکا علاوه بر گلی که به ثمر رساند پاس گل دو گل دیگر تیمش را هم ساخته و پرداخته کرد تا مهمترین نقش را در پیروزی آرسنال در دشوارترین بازی خود در این گروه داشته باشد.

 

 

امری در پایان بازی گفت:” ساکا با گلی که امروز زد و عملکردی که داشت نشان داد در حال پیدا کردن اعتماد به نفس بیشتری است و روز به روز بر کیفیتش افزوده می‌شود. ویلکاک امروز کمی کند شروع کرد ولی هر چه زمان گذشته عملکرد بهتری داشت و بهتر و بهتر شد”.

 

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:”می‌دانیم که بازی امشب بازی سختی بود. آینتراخت در زمین خود تیم خیلی قوی‌ای است. آنها یک تیم کاملا تهاجمی هستند و ما مجبور بودیم در فاز دفاعی خیلی مراقب باشیم. آینتراخت گاهی اوقات به عمق خط دفاعی ما می‌زد و گاهی از کناره‌ها حمله می‌کرد و سانترهای زیادی روی دروازه ما می‌ریخت. ما با باچه‌ها صحبت کردیم و با سازماندهی دفاعی مناسب و پرس سنگین روی حریف موفق شدیم بر آنها غلبه کنیم”.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php