کد خبر : 22787
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 - 9:33
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای امباپه می‌تواند کریستیانو رونالدوی جدید رئال باشد :: تبریز جوان بسته هستند

امباپه می‌تواند کریستیانو رونالدوی جدید رئال باشد :: تبریز جوان

امباپه می‌تواند کریستیانو رونالدوی جدید رئال باشد :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۸۳۲۹۸/۵۰ زمان: ۰۹:۲۰   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ بازدید: ۳۷۱ فابیو کاناوارو اسطوره فوتبال ایتالیا می‌گوید کیلیان امباپه می‌تواند به کریستیانو رونالدوی جدید رئال مادرید تبدیل شود. به گزارش “تبریز جوان”، فابیو کاناوارو اسطوره فوتبال ایتالیا می‌گوید رئال مادرید به جذب کیلیان امباپه پدیده فرانسوی نیاز دارد چرا که



کد خبر: ۱۶۸۳۲۹۸/۵۰

زمان: ۰۹:۲۰  
۱۳۹۹/۰۲/۲۳

بازدید: ۳۷۱



فابیو کاناوارو اسطوره فوتبال ایتالیا می‌گوید کیلیان امباپه می‌تواند به کریستیانو رونالدوی جدید رئال مادرید تبدیل شود.

به گزارش “تبریز جوان”، فابیو کاناوارو اسطوره فوتبال ایتالیا می‌گوید رئال مادرید به جذب کیلیان امباپه پدیده فرانسوی نیاز دارد چرا که او می‌تواند به کریستیانو رونالدوی جدید رئال تبدیل شود. کاناوارو البته معتقد است که جذب امباپه از پاری سن ژرمن برای رئالی‌ها دشوار خواهد بود.

 

 

کاناوارو که در دوران فوتبالی خود با پیراهن رئال مادرید دو بار فاتح لالیگا شده می‌گوید امباپه همان بازیکنی است که می‌تواند به کریستیانو رونالدوی رئال تبدیل شده و مشکل این تیم از زمان ترک کریسیتانو را حل کند.

 

کاناوارو در این باره به روزنامه آ اس گفت:” رئال مادرید به بازیکنانی مثل امباپه نیاز دارد. ستاره جوانی که می‌تواند به کریستیانو رونالدوی جدید تبدیل شود”.

 

مدافع سابق رئال مادرید در ادامه گفت:” اینکه رئال به دنبال جذب او باشد طبیعی است ولی نباید این را هم فراموش کرد که مالکین PSG نیازی به پول ندارند. آنها جاه‌طلب هستند و خواسته‌شان فتح لیگ قهرمانان است. بنابراین به نظر من جذب او برای مادرید دشوار است. رئیس باشگاه PSG کسی است که میل به پیروزی دارد و آنها برای حفظ امباپه با چنگ و دندان خواهند جنگید”.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php