کد خبر : 7940
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهریور 1398 - 11:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ادعای دیلی‌رکورد؛ یونایتد با دخیا تمدید کرد :: تبریز جوان بسته هستند

ادعای دیلی‌رکورد؛ یونایتد با دخیا تمدید کرد :: تبریز جوان

ادعای دیلی‌رکورد؛ یونایتد با دخیا تمدید کرد :: تبریز جوان

کد خبر: ۱۶۳۶۲۵۱/۵۰ زمان: ۱۰:۵۶   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ بازدید: ۸۰۹ دیلی رکورد مدعی شد داوید دخیا سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد بعد از مدتها مقاومت در مقابل تمدید قراردادش با این باشگاه، قرارداد خود را در نهایت تمدید کرده است. به گزارش “تبریز جوان”، دیلی‌رکورد می‌گوید داوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد که




کد خبر: ۱۶۳۶۲۵۱/۵۰

زمان: ۱۰:۵۶  
۱۳۹۸/۰۶/۲۳

بازدید: ۸۰۹



دیلی رکورد مدعی شد داوید دخیا سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد بعد از مدتها مقاومت در مقابل تمدید قراردادش با این باشگاه، قرارداد خود را در نهایت تمدید کرده است.

به گزارش “تبریز جوان”، دیلی‌رکورد می‌گوید داوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد که مدتها است گزارشهای زیادی درباره امتناع او از تمدید قراردادش با شیاطین سرخ مطرح بوده سرانجام به این تمدید رضایت داده و قراردادش با این تیم را به مدت پنج سال و با دستمزد ۱۳٫۳ میلیون پوند در هر فصل تمدید کرده و به این ترتیب به گران‌ترین بازیکن یونایتد تبدیل شده است.

 

 

بر اساس گزارش دیلی‌رکورد، دستمزد دخیا در این قرارداد جدید که ۱۳٫۳ میلیون پوند اعلام شده از دستمزد پل پوگبا هم فراتر رفته و او را به گران‌ترین بازیکن یونایتد تبدیل کرده است.

 

این  خبر در صورت تایید رسمی به شایعات گسترده اخیر درباره احتمال بازگشت دخیا به اسپانیا و پیوستنش به رئال مادرید پایان خواهد داد. دخیا در طول تابستان علاوه بر رئال مادرید با شایعاتی درباره پیوستنش به پاری سن ژرمن و یوونتوس هم روبرو بود اما اوله گنار سولسشر اخیرا این شایعات را بی‌اساس دانسته و گفته بود دخیا عاشق منچستریونایتد است و در این تیم ماندگار خواهد شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php