کد خبر : 12829
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آذر 1398 - 14:26
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آیا سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی انجام می‌شود؟ بسته هستند

آیا سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی انجام می‌شود؟

آیا سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی انجام می‌شود؟

به گزارش تبریز جوان، استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان گفت: در این سفر یک روزه هفت طرح عمرانی و خدماتی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد. محمدرضا پورمحمدی اظهار داشت: در سفر یک روزه رئیس‌جمهور به استان این طرح‌ها در بخش‌های راه و راه آهن، نیرو، بهداشت و درمان به بهره‌برداری می‌رسد


به گزارش تبریز جوان، استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان گفت: در این سفر یک روزه هفت طرح عمرانی و خدماتی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدرضا پورمحمدی اظهار داشت: در سفر یک روزه رئیس‌جمهور به استان این طرح‌ها در بخش‌های راه و راه آهن، نیرو، بهداشت و درمان به بهره‌برداری می‌رسد که ۶ هزار و ۵۰۰  فرصت شغلی در آذربایجان‌شرقی ایجاد می‌کند. 

وی همچنین از افتتاح چند طرح در منطقه آزاد ارس خبرداد و ادامه داد: افتتاح طرح های این منطقه نیز ۴ هزار نفر اشتغال ایجاد می کند. 

پورمحمدی افزود: بازدید از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی در شهرستان‌های میانه و سراب از دیگر برنامه‌های اصلی سفر حجت الاسلام والمسلمین روحانی به این استان است. 

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در این سفر راه آهن میانه- بستان‌آباد با مزیت بین‌المللی اتصال به ترکیه و فراهم‌کردن شرایط ترانزیت و صادارات کالا و و نیروگاه آق کند میانه به بهره‌برداری می‌رسد.

این پنجمین سفر رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی در ۶ سال گذشته است. 

گزارش فارس حاکی است،  قرار بود صبح فردا دوشنبه چهارم آذر حسن روحانی سفری یک روزه به مناطق زلزله زده سراب و میانه داشته باشد که با توجه به درگذشت خواهرش معلوم نیست این سفر انجام خواهد شد یا خیر؟

انتهای پیام/۶۰۰۰۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php