کد خبر : 43445
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 - 10:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کشف ۱.۵ میلیون عدد مواد محترقه در آذربایجان‌شرقی / متلاشی شدن ۲ کارگاه تولید مواد محترقه خطرناک بسته هستند

کشف ۱.۵ میلیون عدد مواد محترقه در آذربایجان‌شرقی / متلاشی شدن ۲ کارگاه تولید مواد محترقه خطرناک

کشف ۱.۵ میلیون عدد مواد محترقه در آذربایجان‌شرقی / متلاشی شدن ۲ کارگاه تولید مواد محترقه خطرناک

سردار حسین عبدی امروز در گفت‌وگو با تبریز جوان اظهار داشت: امسال یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار عدد مواد محترقه در آذربایجان‌شرقی کشف شده است. وی افزود: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی و مراقبت‌های نامحسوس دو کارگاه تولید مواد محترقه خطرناک دست‌ساز در استان را شناسایی و پلمب کردند. عبدی به ماموریت چهارشنبه آخر سال و آماده‌باش بودن پلیس


سردار حسین عبدی امروز در گفت‌وگو با تبریز جوان اظهار داشت: امسال یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار عدد مواد محترقه در آذربایجان‌شرقی کشف شده است.

وی افزود: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی و مراقبت‌های نامحسوس دو کارگاه تولید مواد محترقه خطرناک دست‌ساز در استان را شناسایی و پلمب کردند.

عبدی به ماموریت چهارشنبه آخر سال و آماده‌باش بودن پلیس استان در این شب اشاره و تصریح کرد: پلیس مخالف شادی مردم نبوده بلکه با آزار و اذیت مردم و تحرکات جمعی و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم مخالف است و اگر افراد هنجارشکنی بخواهند آرامش و آسایش شهروندان را به مخاطره بیندازند، برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پارک ها و تفرجگاه‌ها تعطیل بوده هیچ‌گونه تجمعی در سطح استان نخواهیم داشت، یادآور شد: با تدابیر و طرح‌های ویژه انتظامی در چهارشنبه آخر سال در کنار مردم هستیم و اگر احیانا افرادی بخواهند آسایش مردم را برهم بزنند برخورد و خودروها و موتورسیکلت‌های متخلفان تا ۱۵ فروردین ماه در توقیف خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی هدف اصلی از ماموریت ایام تعطیلات نوروز را پیشگیری از سرقت و کاهش تصادفات عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی استان درخواست ما و کارشناسان بهداشت و درمان پرهیز از مسافرت و ماندن در خانه‌ بوده و رعایت هشدارها و توصیه‌های پلیسی در بحث پیشگیری از جرائم و به‌ویژه سرقت مورد تاکید است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س/ر


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php