کد خبر : 69584
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 11:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای معرفی۲طرح برتر از دانش آموز آذربایجان شرقی در جشنواره خوارزمی بسته هستند

معرفی۲طرح برتر از دانش آموز آذربایجان شرقی در جشنواره خوارزمی

معرفی۲طرح برتر از دانش آموز آذربایجان شرقی در جشنواره خوارزمی

به گزارش تبریز جوان، بیست و چهارمین دوره جشنواره جوان خوارزمی به ایستگاه پایانی رسید و بعد از طی فرآیند‌های ارسال فراخوان، ثبت نام، ارسال طرح‌ها و انجام داوری، طرح‌ها و نفرات برتر مشخص شدند. از آذربایجان شرقی ۴۴۵ طرح به دبیرخانه کشوری ارسال شده بود که در گروه زبان و ادبیات فارسی طرح دانش


به گزارش تبریز جوان، بیست و چهارمین دوره جشنواره جوان خوارزمی به ایستگاه پایانی رسید و بعد از طی فرآیند‌های ارسال فراخوان، ثبت نام، ارسال طرح‌ها و انجام داوری، طرح‌ها و نفرات برتر مشخص شدند.

از آذربایجان شرقی ۴۴۵ طرح به دبیرخانه کشوری ارسال شده بود که در گروه زبان و ادبیات فارسی طرح دانش آموز امیرحسین دوست زاده با عنوان “مجموعه شعرنار” رتبه دوم کشوری از ناحیه یک تبریز و در گروه مکاترونیک طرح دانش آموز علیرضا سطوت با عنوان ” شارژ همراه چندکاره “رتبه سوم کشوری از ناحیه پنج تبریز کسب کرد.

تعداد طرحهای دوره بیست و چهارم (سال تحصیلی ۱۴۰۱ _ ۱۴۰۰) ۸۷۲۱ طرح بود که از این تعداد سهم دختران ۵۸۳۴ و سهم پسران ۲۸۸۷ طرح بود.

۱۳۱ نفر برای انجام مصاحبه آنلاین در مراحل اولیه دعوت شدند که از این تعداد ۶۱ طرح در مرحله اولیه پذیرش و به منظور داوری به وزارت علوم ارسال شد و ۲۵ طرح از ۹ استان حائز رتبه شناخته شدند.

در جشنواره سال گذشته آذربایجان شرقی رتبه دوم گروه کامپیوتر را به دست آورده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php