کد خبر : 44588
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1400 - 12:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بی‌تدبیری دولت موج چهارم کرونا را رقم زد/ کرونا منتظر دولت بعدی نمی‌ماند!! / بسته هستند

بی‌تدبیری دولت موج چهارم کرونا را رقم زد/ کرونا منتظر دولت بعدی نمی‌ماند!! /

بی‌تدبیری دولت موج چهارم کرونا را رقم زد/ کرونا منتظر دولت بعدی نمی‌ماند!! /

حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی در گفت‌وگو با تبریز جوان، اظهار کرد: دولت و دستگاه‌‎های اجرای باید به موقع تصمیماتی می‌گرفتند که بتوانند بیماری کرونا را کنترل کنند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. وی افزود: به نظر می‌رسد با توجه به اینکه دولت اواخر عمر خود را طی می‌کند انگیزه چندانی برای حل برخی از مسائل ندارد؛


حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی در گفت‌وگو با تبریز جوان، اظهار کرد: دولت و دستگاه‌‎های اجرای باید به موقع تصمیماتی می‌گرفتند که بتوانند بیماری کرونا را کنترل کنند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: به نظر می‌رسد با توجه به اینکه دولت اواخر عمر خود را طی می‌کند انگیزه چندانی برای حل برخی از مسائل ندارد؛ اما کرونا با سلامت و امنیت جانی مردم سر و کار داشته و نمی‌تواند برای کنترل، منتظر دولت بعدی بماند.

باقری بنابی تصریح کرد: مردم هم وقتی دیدند مسوولان مسئله را جدی نگرفته و تدابیر مناسبی اتخاذ نمی‌کنند، به سهل انگاری پرداخته و با رعایت نکردن کامل پروتکل‌های بهداشتی جان خود، خانواده و کل جامعه را به خطر انداختند.

نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در واقع از یک طرف بی‌تدبیری و بی‌مسوولیتی مسوولان و از طرف دیگر عادی انگاری مردم موجب گرفتاری کل کشور در موج چهارم کرونا که به مراتب خطرناک‌تر است، شد.

وی متذکر شد: در حال حاضر شرایط کرونایی در کشور بسیار بغرنج بوده و با ادامه روند کنونی وضعیت به مراتب بدتر خواهد شد؛ عادی انگاری شرایط بالاخره کار دست همه داد و در وضعیت فعلی کنترل شرایط بسیار سخت و هزینه‎بر است.

باقری بنابی در عین حال خاطرنشان کرد: باید برای مدیریت این وضعیت همه دست به دست هم دهیم؛ مسوولان و دولت نیز باید تصمیمات قطعانه‌تری اتخاذ کرده و جلوی فاجعه را بگیرند.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶

 


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

css.php