خانه و مدرسه به تعلیم و تعلم دانشآموزان تمرکز دو جانبه داشته باشند

به گزارش تبریز جوان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آلهاشم در مراسم آغاز سال جدید تحصیلی و زنگ مهر در مدرسه دخترانه دکتر موحد با بیان اینکه ناامیدی استکبار از برخورد سخت با ملت ایران؛ شدت نفوذ فرهنگی را بیشتر کرده است، اظهار داشت: رمز موفقیت دانش آموزان برای غلبه بر بدخواهان در وهله اول
به گزارش تبریز جوان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آلهاشم در مراسم آغاز سال جدید تحصیلی و زنگ مهر در مدرسه دخترانه دکتر موحد با بیان اینکه ناامیدی استکبار از برخورد سخت با ملت ایران؛ شدت نفوذ فرهنگی را بیشتر کرده است، اظهار داشت: رمز موفقیت دانش آموزان برای غلبه بر بدخواهان در وهله اول ارتقا سطح تحصیلی است که در این زمینه مسئولان آموزش و پرورش وظیفهای سنگین بر عهده دارند.
امام جمعه تبریز افزود: اگر امروز دشمنان بویژه آمریکا تفکر حاکمیت و خود بزرگ بینی بر دیگر کشورها را دنبال میکند به دلیل موفقیتهایی است که در بُعد علمی بدست آوردهاند.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان رشد علمی کشور در سایه تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب شتاب بیشتری گرفته است، گفت: موفقیتهای بدست آمده در حوزه فناوریهای جدید و انرژی صلحآمیز هستهای که دشمنان را عصبانی کرده است در سایه توانمندیها و موفقیتهای دانشمندان جوان ایرانی است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه در کنار ارتقای سطح تحصیلی تذهیب نفس دانشآموزان باید اولویت اولیا و مربیان مراکز آموزشی باشد،افزود: اولیا دانشآموزان آرزو دارند فرزندانی داشته باشند که از نظر معنوی و اخلاقی در بالاترین سطح قرار داشته باشند از این رو باید همکاری و هماهنگی خانه و مدرسه برای تحقق این امر مهم بسیار ضروری به نظر میرسد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی با اشاره به ویژگیهای جنگ نرم و تاثیر آن در بنیان فکری و اخلاقی دانش آموزان تاکید کرد: پدران و مادران عزیز تربیت فرزندان خود را تنها به مدرسه نسپارند بلکه با ارتباطی مستقیم با مربیان آموزشی و پرورشی در هدایت و کنترل آیندهسازان کشور نقشآفرین باشند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰